میکرونیدلینگ برای منافذ باز پوست

بهترین کلینیک زیبایی در نیاوران
با پیشرفت تکنولوژی روش های جدیدی برای ازبین بردن جای جوش و آکنه و بستن منافذ باز پوست ابداع شده که یکی از آنها میکرونیدلینگ است.
در این روش پوست شما به درخشندگی و شفافیتی باور نکردنی میرسد که کاملا غیرتهاجمی بوده.یکی دیگر از تاثیرات میکرونیدلینگ بستن منافذ باز پوست است که در این روش با استفاده از صدها حفره که با استفاده از سوزن های ریز در پوست شما ایجاد میشود میسر میگردد.در ادامه به توضیح درباره میکرونیدلینگ برای منافذ باز پوست میپردازیم.
IMG 9538 scaled

چرا منافذ پوستم بازه؟

تمام پوست ها(چرب،خشک،معمولی)از نظر ظاهری دارای منافذ باز هستند.
این منافذ باز پوست ممکن است ظاهری کدر به شما بدهند که خوشایند نباشد مخصوصا اگر با باکتری یا ‌سلول های مرده پر شوند.در افرادی که مستعد آکنه و جوش هستند این منافذ به جوش های سرسیاه و سرسفید تبدیل میشوند.البته این را بدانید که هیچ راهی برای باز یا بسته کردن منافذ پوست وجود ندارد بلکه فقط مینوان آنهارا کوچک کرد.
IMG 9528 scaled

دلایل اصلی بزرگ شدن منافذ پوست کدامند؟

ترشح زیاد چربی
کمبود ویتامینA
تغییرات هورمونی
ژنتیک
بالارفتن سن
بزرگ بودن فولیکول های مو
مسدود شدن منافذ با آلودگی یا چربی
کاهش کلاژن
قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید به مدت طولانی
ترشح زیاد سبوم
آرایش بیش از حد

میکرونیدلینگ برای منافذ باز پوست با چه دستگاهی انجام میشود؟

میکرونیدلینگ در کلینیک مهوین با استفاده از دستگاه intrasel fractional RF انجام میشود که بهترین دستگاه حال حاظر بازار با بهترین تکنولوژی شرکت کوترای آمریکا است.
دستگاه Intracel fractional RF نوعی دستگاه دارای امواج رادیو فرکوئنسی بوده که دقیقا شبیه به امواج رادیویی عمل کرده و می تواند گیرنده و فرستنده داشته باشد.
در رابطه با ساختار این دستگاه باید عنوان کنیم که از یک سری شامل 24 عدد سوزن با روکش طلا ساخته شده است. این سوزن ها در هنگام ار اف به داخل پوست فرو رفته و حرارت ایجاد خواهند کرد. این حرارت می تواند سطح کلاژن سازی پوست، عروق خونی و سلول های فیبروپلاست پوست را تحریک کرده و به از بین بردن چین و چروک های پوستی و بسته شدن منافذ باز پوست و کوچک کردن آنها کمک نماید.
Intracel 15

روشی کاملا غیرتهاجمی

بسیاری از روش های مورد استفاده جهت درمان و زیبا سازی سلول های پوست صورت به جراحی و با استفاده از بیهوشی صورت می گیرند. بسیاری از بیماران نیز به واسطه تهاجمی بودن این روش ها از انجام آن ها سرباز می زنند. فیشال و میکرونیدلینگ با دستگاه Intracel fractional RF micronidle نیازی به بیهوشی نداشته و کاملا سرپایی انجام خواهد گرفت.
pexels anna shvets 5069587 scaled

نداشتن عوارض

بسیاری از روش های زیبایی چهره به واسطه تهاجمی بودن دارای عوارضی نظیر اسکار، التهاب، هیپرپیگمانتاسیون (تیره شدن پوست) و غیره می باشند. فیشال و میکرونیدلینگ با دستگاه Intracel fractional RF micronidle هیچ کدام از این عوارض را نداشته و حتی امکان بروز این موارد را نیز کاهش خواهد داد.
pexels anna shvets 5069589 scaled

نیاز نداشتن به استراحت

همان طور که گفته شد، فیشال و میکرونیدلینگ با دستگاه Intracel fractional RF micronidle به صورت سرپایی صورت گرفته و پس از انجام فیشیال و میکرونیدلینگ فرد می تواند به محل کار خود برگشته و یا به انجام کارهای روزمره خود بپردازد. این روش درمانی نیازمند طی کردن دوران نقاهت و همچنین استراحت نمی باشد.

نحوه‌ی انجام میکرونیدلینگ

دستگاه خراش های کوچکی روی پوست شما ایجاد میکند تا پوستتان به کلاژن سازی تحریک شود.این خراش های کوچک با سوزن هایی که نوک قلم دستگاه وجود دارند پدیدار میشوند و به قدری کوچک هستند که شما متوجه زخم های ایجاد شده نمیشوید.قبل از شروع کار متخصص روی پوست از بی‌حس‌کننده استفاده می‌کند. برای بی‌حسی کامل باید حدود ۳۰ دقیقه صبر کرد. انجام این درمان از ۱۰ دقیقه تا ۳۰ دقیقه طول می‌کشد.
hossein qorbani

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *