لاغری در کمترین زمان

دستگاه جی5 و فارادیک کلینیک مهوین

لاغری فوری در 6 جلسه فقط با 4 میلیون

لاغری در کلینیک مهوین با دستگاه های مختلفی انجام میشود که در این پکیج لاغری ما از دستگاه لاغری G5 و دستگاه فارادیک که از بهترین دستگاه های برند آمریکایی کوترا هستند برای از بین بردن سلولیت و عضله سازی استفاده میکنیم.لاغری با دستگاه جی5 و فارادیک باعث کم شدن چشم گیر سایز تمامی نواحی بدن میشود.

دستگاه لاغری جی5 و فارادیک

دستگاه لاغری جی 5 در اصل یک ماساژور بسیار قوی است که با حرکت دادن شدید ناحیه ی مورد نظر با عث ازبین رفتن سلولیت و چربی های بدن میشود.
از دیگر ویژگی های لا غری با دستگاه جی 5 میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

گردش خون در بدن شدیدتر شده و باعث دفع سریع چربی ها میشود.
با افزایش گردش خون به تمام نقاط بدن خون رسانی میشود.
در هنگام ماساژ سلولیت ها شکسته شده و موجب کاهش سایز میشود.
این روش موجب تخلیه ی مایعات لنفاوی میشود که در نتیجه بدن سم زدایی میشود.
در لاغری با جی 5 پوست به کلاژن سازی تحریک میشود و پوست شما شاداب خواهد شد.
در این دوره استفاده از دستگاه جی 5 که 6 جلسه به طول می‌انجامد شما هر جلسه سایز کم خواهید کرد که در پایان این لاغری بسیار چشم گیر خواهد بود و شما اعتماد به نفس و سلامت خود را دوباره به دست خواهید آورد.
لاغری فوری در 6 جلسه
دستگاه فارادیک با استفاده از جریان الکتریکی که در ماهیچه های بدن ایجاد میکند باعث عضله سازی میشود. این عضله سازی بعد از رفع سلولیت های بدن و چربی سوزی با دستگاه جی5 انجام میشود تا تاثیر باور نکردنی خودرا نمایان کند.
پدهای لاستیکی این دستگاه در نقاط مختلف بدن متصل میشود و با ایجاد پالس های الکتریکی موجب شکست در بین اتصال چربی ها میشود و باعث چربی سوزی میشود.
ما در این 6 جلسه تمامی نواحی بدن شما را با دستگاه فارادیک مورد هدف قرار میدهیم تا بیشترین تاثیر را بعد از این دوره داشته باشید.
انقباض ماهیچه حس خوبی را در حین انجام فرآیند به بیمار منتقل می‌کند و این فرآیند نوعی شبیه ساز ورزشی است و همان نتیجه‌ای را که از ورزش کردن حاصل می‌شود، برای بیمار به ارمغان می‌آورد، با این تفاوت که نتیجه آن بسیار زود بازده‌تر بوده و فشاری به بیمار وارد نمی‌شود.

فواید دستگاه فارادیک

چربی سوزی
بالا رفتن سوخت و ساز بدن
افزایش خون رسانی
بهبود انتقال اکسیژن به بافت ها
بهتر شدن عملکرد عضلات
نمایان شدن ماهیچه های بدن
تعریق زیاد
یکی از استفاده های دستگاه فارادیک در مراکز فیزیوتراپی است،این دستگاه با ارتعاشات الکتریکی موجب رفع بی حسی و بی حرکتی عضلانی مانند دست و پا میشود.
با توجه به آنکه چربی‌های شکسته شده در پروسه لاغری با فارادیک وارد گردش خون شده و از بدن دفع می‌شود، در صورت حفظ برنامه غذایی صحیح و تمرینات ورزشی به هیچ عنوان باز نمی‌گردد. با تداوم استفاده از این دستگاه و تقویت عضله‌های تضعیف شده در زیر چربی‌ها می‌توانید به تناسب اندام خود کمک کرده و عضلاتی خوش فرم برای خود ایجاد نمایید.
لاغری فوری

عوارض لاغری با جی 5

لاغری با این دستگاه از بی خطرترین لاغری های ممکن خواهد بود که می توانید در کلینیک ها مشاهده کنید.لاغری با این دستگاه کاملا غیر تهاجمی بوده و شما فقط ممکن است علائم زیر را در بدنتان ببینید:
سر درد بعد از جلسه که ناشی از تخلیه ی سموم خواهد بود
احساس گرما در ناحیه ی ماساژ
احساس بی حالی که به دلیل رفتن آب همراه با سموم است(حتما آب زیاد بنوشید)
حوله های ماساژ کلینیک مهوین

عوارض لاغری با فارادیک

این دستگاه نیز یک دستگاه کاملا بی خطر و غیر تهاجمی است که امروزه خیلی مورد توجه دکترهای سلامت و بهداشت و همچنین مراجعه کنندگان قرار گرفته.
استفاده از آن هیچ عارضه ای نخواهد داشت به جز در موارد نادر با علائم زیر مواجه شوند:
گرفتگی ماهیچه ها
سردرد خفیف
سرگیجه یا کمر درد
شایان ذکر است که پالس‌های این دستگاه نه تنها آسیبی به اعصاب و بافت‌های بدن نمی‌رساند بلکه با تحریک اعصاب و انقباض ماهیچه‌ها باعث تقویت آن‌ها نیز می‌شود.
لاغری فوری فقط با 4 میلیون

ماندگاری لاغری با جی5 و فارادیک

ماندگاری لاغری با دستگاه g5 و فارادیک طولانی مدت بوده و بعد از این 6 جلسه فقط باید رژیم غذایی و ورزش را به طور مداوم انجام دهید تا تاثیر آن طولانی‌تر هم بشود.
در جلسه های لاغری اپراتور با توجه به سن قد و وزن کلاینت تنظیمات دستگاه را تغییر میدهد.بعد از تغییر تنظیمات اپراتور سری دستگاه را نیز باتوجه به چربی انباشت شده در ناحیه مورد نظر انتخاب میکند تا بهترین عملکرد را شاهد باشید.
پیشبینی میشود بعد از این 6  جلسه  شاهد کاهش حداقل 2 سایز در ناحیه ی مورد نظر باشید که با توجه به سن و وضعیت بدنی شما متغیر خواهد بود.
hossein qorbani

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *